Доставка

Усі відправлення на території України та за її межами надсилаються Новою Поштою. В разі потреби ми можемо розглянути доставку іншими логістичними операторами.

 Замовлення буде надіслано на адресу, яку Ви вводите під час оформлення замовлення.  Країна перевезення вибирається під час оформлення замовлення. Zhurawell.com.ua надсилає виконані замовлення якомога швидше, але в порядку їх отримання від клієнтів та оплати. Ви отримаєте повідомлення з кодом доставки, коли ваш пакет буде оформлено у відділенні Нової Пошти. Ми будемо Вас інформувати в разі будь-яких затримок.

 1.       Плата за доставку по Україні 

Приблизний час доставки становить 2-4 робочих днів, якщо не буде повідомлення про затримку. Оплату за доставку покупець оплачує самостійно в момент отримання товару у відділенні Нової Пошти або в її кур'єра. Плата за доставку залежить від типу послуги Нової Пошти, яку обрав покупець.

 1.1. Послуга «Відділення-Відділення». Базовий тариф Нової Пошти + комісія 0,5% від вартості товару. 

 1.2. Послуга «Відділення-Адреса». Базовий тариф Нової Пошти + комісія 0,5% від вартості товару + Доплата за адресне обслуговування.

1.3. Товар на суму понад 2000 грн - Безкоштовна

   2.       Плата за доставку за межі України

Плата за посилки за межі України залежить від країни, куди відбувається доставка. Вартість розраховується згідно діючих тарифів міжнародної доставки Нової Пошти. Залежно від країни, можливі стандартна та експрес міжнародна доставки. Ми запропонуємо Вам наявні види доставки під час оформлення товарів.

 Детальну інформацію про тарифи на території України та міжнародної доставки можна переглянути на сторінці Нової Пошти.

3.       Міжнародні податки та збори

Ваше замовлення може бути предметом ввізного мита та податків, які стягуються після того, як вантаження досягне вашої країни. Ми не можемо контролювати і не несемо відповідальності за будь-які мита/податки, що застосовуються до вашого відправлення після його доставки. Ви будете нести відповідальність за додаткові витрати на митне оформлення. Митна політика в різних країнах відрізняється; будь ласка, зверніться до місцевого митного органу для отримання додаткової інформації.

4.       Оплата повернення виробів

В разі отримання виробів з невірно виконаним замовленням або з дефектами, ми приймаємо від клієнтів рекламації та розглядаємо можливість безкоштовного повернення товару. Повернення правильно виконаних замовлень або виробів без дефектів відбувається за рахунок покупця.

 5.     Відмова від отримання виробів

Всі відмови отримувати наші вироби у відділеннях Нової Пошти, або під час адресної доставки необхідно обговорювати з нами. Ми розглядаємо всі випадки невідповідності готового замовлення. В разі безпідставної відмови отримати товар ми залишаємо за собою вважати, що замовлення виконане вчасно і з належною якістю. Якщо замовлення, по якому була безпідставна відмова, вже оплачено – ми будемо вважати, що дана оплата пройшла за якісне та вчасне виконання даного замовлення. Якщо замовлення не було оплачено – ми  будемо вважати, що в клієнта існує непогашений борг за замовлення.